Products katalogue

s motivem CLASSIC

You can chose from many our producst.

Shown 251–131 z 131 items

CLASSIC
Product code: 5-165
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
CLASSIC
Product code: 5-171
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
CLASSIC
Product code: 5-172
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
CLASSIC
Product code: 5-173
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
CLASSIC
Product code: 5-174
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
CLASSIC
Product code: 5-175
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
CLASSIC
Product code: 5-181
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
CLASSIC
Product code: 5-182
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
CLASSIC
Product code: 5-183
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
CLASSIC
Product code: 5-184
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
CLASSIC
Product code: 5-185
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
Zobrazit produktů na stránku:
eulogo
We are pleased to announce that the subsidy project No. CZ.03.1.52 / 0.0 / 0.0 / 16_043 / 0005499, entitled Comprehensive Business Education in KARTON P + P with the implementation deadline from 1.5.2017 to 30.4.2019, was officially approved at the beginning of 2017 and is successfully implemented. The aim is to increase the level of knowledge and skills of the employees, to ensure that their qualifications and competences are in line with the requirements for the work performed. Thanks to the implementation of this project in the company, a comprehensive education system will be set up for all existing employees and also for all newcomers.
eulogo
We are pleased to announce that the subsidy project No. CZ.01.2.111 / 0.0 / 0.0 / 16_047 / 0007718 entitled EXPANSION OF KARTON P + P TO THE FOREIGN MARKETS was officially approved. The period for implementation is from 24.11.2016 to 22.11.2019 . The aim of the project is to penetrate to the foreign markets, strengthen the position of the company by existing foreign customers and thereby increase the turnover and profit of the company by participating in the Paperworld and Insight-X fairs in 2018 and 2019.