Products katalogue

You can chose from many our producst.

Shown 451–475 z 1409 items

CLASSIC
Product code: 2-12722
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
PASTELINi
Product code: 5-880
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
 
Product code: 6-105
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
 
Product code: 6-106
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
Metallic
Product code: 6-166
dodáváme v balení po 15ks, objednaný počet bude zaokrouhlen na balení
 
Product code: 6-167
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
PASTELINi
Product code: 7-125
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
PASTELINi
Product code: 7-126
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
PASTELINi
Product code: 7-127
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
PASTELINi
Product code: 7-128
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
 
Product code: 8-839
Rozměr: 212x299x8mm, Hmotnost: 0,391kg
 
Product code: 8-840
Rozměr: 212x299x8mm, Hmotnost: 0,391kg
Zobrazit produktů na stránku:
eulogo
We are pleased to announce that the subsidy project No. CZ.03.1.52 / 0.0 / 0.0 / 16_043 / 0005499, entitled Comprehensive Business Education in KARTON P + P with the implementation deadline from 1.5.2017 to 30.4.2019, was officially approved at the beginning of 2017 and is successfully implemented. The aim is to increase the level of knowledge and skills of the employees, to ensure that their qualifications and competences are in line with the requirements for the work performed. Thanks to the implementation of this project in the company, a comprehensive education system will be set up for all existing employees and also for all newcomers.
eulogo
We are pleased to announce that the subsidy project No. CZ.01.2.111 / 0.0 / 0.0 / 16_047 / 0007718 entitled EXPANSION OF KARTON P + P TO THE FOREIGN MARKETS was officially approved. The period for implementation is from 24.11.2016 to 22.11.2019 . The aim of the project is to penetrate to the foreign markets, strengthen the position of the company by existing foreign customers and thereby increase the turnover and profit of the company by participating in the Paperworld and Insight-X fairs in 2018 and 2019.