You can chose from many our producst.

Shown 26–50 z 105 items

VERDE
Product code: 2-857
Rozměr: 243x20x311mm, Hmotnost: 0,144kg
PASTELINi
Product code: 2-269
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
 
Product code: 2-126
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
Product code: 9-055
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
Product code: 2-143
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
Product code: 2-170
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
Metallic
Product code: 2-900A
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
Metallic
Product code: 2-901A
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
Metallic
Product code: 2-902A
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
FROSTY
Product code: 2-195
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
FROSTY
Product code: 2-196
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
FROSTY
Product code: 2-197
Popis k produktu prozatím není k dispozici. Časem jej doplníme.
Zobrazit produktů na stránku:
eulogo
We are pleased to announce that the subsidy project No. CZ.03.1.52 / 0.0 / 0.0 / 16_043 / 0005499, entitled Comprehensive Business Education in KARTON P + P with the implementation deadline from 1.5.2017 to 30.4.2019, was officially approved at the beginning of 2017 and is successfully implemented. The aim is to increase the level of knowledge and skills of the employees, to ensure that their qualifications and competences are in line with the requirements for the work performed. Thanks to the implementation of this project in the company, a comprehensive education system will be set up for all existing employees and also for all newcomers.
eulogo
We are pleased to announce that the subsidy project No. CZ.01.2.111 / 0.0 / 0.0 / 16_047 / 0007718 entitled EXPANSION OF KARTON P + P TO THE FOREIGN MARKETS was officially approved. The period for implementation is from 24.11.2016 to 22.11.2019 . The aim of the project is to penetrate to the foreign markets, strengthen the position of the company by existing foreign customers and thereby increase the turnover and profit of the company by participating in the Paperworld and Insight-X fairs in 2018 and 2019.